September 18, 2010

i am september infant (extended version)

17september hari saya lahir.
namun tidak terlalu banyak yang di raihkan.
sekadar ucapan-ucapan biasa yang saya terima (selain daripada hadiah lah dari SATU orang)

namun 18september ini lah hari yang di berikan untuk saya meraihkan bersama-sama 'baby september'.
hari ini memang tidak dapat di terangkan dengan kata-kata.
selain daripada naik turun lif sebab mencuci gambar.

namun hasil dari penat lelah dan kepenatan orang di kedai-kedai handphone dan kedai-kedai lain menengok kami berlimpas-limpas balik-balik.
terhasil lah juga button kami yang comel, cantik lagi bergaya :)
ia hanya simple sahaja. tapi cukup memberikan senyuman yang lebar di muka saya.

bercerita pasal kenyataan dunia, memang memberikan ketenangan yang besar di hati.
bak kata Akeng..lepas mandi rasa ringan :)
memang betul lah.

nah..saya mau gambar itu button..tapi agak malas ini sekarang..tidak apa bah kan? hehe.

kalo tidak pun tunggu post dari PaPunk atau Dkeng tingu itu button..

apa-apa pun...hari ini adalah hari yang sangat berharga bagi saya..terima kasih semua. :)

2 mumblings:

Leona Melissa Justin said...

ya bhu mmg sandi ow...nek turun lif ney...hehehhe tp MEMANG BERBALOI bhu

Unknown said...

sgt berbaloi..berbaloi-baloi... :)

Post a Comment

love love love

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShoutMix chat widget
home who is she? Deseo Respetara members of
Best Blogger Tips